Nuffnang Saya

Jom follow Saya :)

Friday, April 10, 2009

Sarawak Cultural Village

Alamak..kecik na peta sarawak nih..hehe.. Apepun,cik angah nak berkongsi sedikit pengalaman menarik masa g Kampung Budaya Sarawak ini.. Cik angah mengikuti satu persidangan FOLK ART yg diadakan di Kg Bdya ni pada pertengahan thn lepas..selected student je yg terpilih pergi so,cikangah antara yg BERTUAH.. nk tau kenapa?coz..nak masuk sini punyelah mahal... lebih kurang RM60 hinggit u tau..hehe.. apepun ni antara gambar2 yg sempat di snap ;p


Dari Kiri :-Cik Siti,Cik Dila n Cik Angah


Komenlah setiap kali anda membaca =)

9 pengkritik bebas:

iman daud said...

best2.. rindu nk pg sia.. huhu.. tp mhl ooo

naD!a aZ!z said...

..cik angah..
t nurul g Swak..
ajak g jejalan tau..heehe..=P

asna cute said...

Wahhhh~
mcm best + Syokk jer g sane~
Tak nak lagi sampai g sabah sarawak~ semenanjung dah ler~

poyaty said...

angah..

yaty da smpai da dulu.2005 tapi yaty masuk free sbb org len yg byr

ahahaha..mmg best dpt tgk show dia

Cik Angah said...

iman daud :- best kan?hehe...mmg mahal..huk2..tercekik darah nk msk..

Cik Angah said...

nadia:- ok2..no hal..cik angah leh je bwk nurul jenjalan..hehe :0
asna :- klu ade dt lbh,dtg lah cni.. :)
poyaty :- ooo..samelah..angah pun msk free gak..hehe

sheikhazliza said...

slm ziarah.. ms matrik swak, pnah p c2.. ms 2, kalo xsilap rm45 jer.. tp 2 thn 96 la..

Cik Angah said...

sheikh..dulu len skrg len..apepun..thnx sudi singgah :)

Lee08 said...

hye cikangah!
ermm kenangan terindah juga la time g kampung budaya sarawak tu...
=) pic sy pun ada gk ke? hu hu hu yoshhh!!!

Related Posts with Thumbnails

Klik My Nuff If Keluar (: