Nuffnang Saya

Jom follow Saya :)

Sunday, April 5, 2009

Ada saya kisah?

salam2..huhu..entry kali ni ttg luahan hati cik angah..aduh..semalam angah de chat dgn someone yg angah da lama kenal dalam `alam maya` ni..dan nak tau x ape yg tetibe si dia ni tnya soalan `baikk punya` kat angah..mcm ni lebih kurang perbualan kami :-

Dia :- Aku tnye ni ko jgn marah ek.
Cik Angah :- aha..tanyalah..x marah punya (budget soalan dia x menyentap angah la)
Dia:- Apsal aku tengok ko makin kurus?cian aku tengok ko..
Cik Angah :- erk? aku rasa biasa aje..
Dia :- Biasa?kurus sangat lah weh..cian sape yg dapat ko..
Cik Angah :- ni dah lebih ni..ade aku kisah?apsal tetbe ko tnye pasal ni..
Dia:- xde ar..cian je..harap muke ko leh tahan tp bdn kurus..haha..makanlah banyak skit..br sedap mata memandang..
Cik Angah :- (terdiam)
Dia :- ko marah ke?
Cik Angah :- ada aku kisah?
Dia :- Marah lah 2..aku bukan kutuk ko..cume ckp je..
Cik Angah :- ade aku kisah ke ko nak kutuk2 aku?aku x penah jumpe ko pun..ko just nmpk pic aku n tnye pasal aku kat kawan2 aku..so?ade aku kisah..lainlah ko penah jumpe aku..


aha..begitulah antara perbualan cik angah dengan dia(lelaki) yg cik angah x penah jumpe pun..aduh..ade cik angah kisah cik angah kurus?asal angah x sakit..kire dh cukup baik..

TIADA pakwe? ade cik angah kisah???


Komenlah setiap kali anda membaca =)

13 pengkritik bebas:

Eazy Izzuddin said...

uish..
confirm x kisyah kot...
;)
=P

-| auM Chak |- said...

abaikan apa org nk kater angah..
hohooo...mulut org besa laaa
+ lak tak penah jumpa ni
suka sukiii jekkkk!!!
komplen pandeiii!!!

qe-runk said...

hmm~..
xperlu kot kamu nk angin~..
tp kn..mmg gal xsk sp2 ckp kekurangan fizikal die..

pe slh ny kamu komen balik bdn die..

so~..bnd 2 jd gurauan..
setel~

Cik Angah said...

>eazy :- ye..saya x kisah meh..hahaha

Cik Angah said...

aum chak :- tau xpe..eimy..
>qerunk :- benda2 ni sensitif ...nak gurau pun ade hadnya...

Mohd Nasri Md. Nasir said...

err..xknal tp ttbe tny psl kurus..
pelik2..

Cik Angah said...

>mohd nasri :- tau xpe..hehe

Athirah said...

hurm..
apa aku kisah klu x de pakwe.
saya sokong prinsip awak..!
yeay

Hati Kristal said...

buat tak tau je cik angah...yg penting kita happy & sihat. Anggaplah dia jeles tu...

Cik Angah said...

>athirah ;-hehe..sokong yer..go go girl
>hati kristal; yup..cemburu ..agaknye lh 2..

naD!a aZ!z said...

..huuhu..
cik angah kurus..
cik cendawanpink tembam..
meh kite transfer ckit lomak2 ni..ahakSs..=D

atok said...

like i care?
eheh

Cik Angah said...

>nadia :- jom buat sedutan lemak..wahaha..
>atok:-like u care?u care about me huh?hahaha..adik2..

Related Posts with Thumbnails

Klik My Nuff If Keluar (: